vineri, 23 iulie 2010

Cum a inceput totul ..

Daca incep cu "A fost odata ca niciodata "ar suna ca un basm,dar nu ar fi bine pentru ca in basme printul ramane cu printesa.
Era o zi ca oricare alta.Am intrat pe ODC sa caut o melodie...Un NECUNOSCUT s-a luat de mine >:P si cineva m-a scos din SCANDAL .
Foarte de treaba tipul.Am vorbit un pic pe privat apoi mi-a dat id-ul sa-i dau add,foarte hotarat."da add_________"
Am inceput sa ne pierdem timpul vorbind pe mess.O zi ...doua zile ...cateva luni ...
Cred ca vreo 3 sau 4 luni am vorbit in fiecare dimineata.Era o placere sa-mi deschid id-ul si sa ma intampine cu ">:D< " .
Fara sa-mi dau seama am inceput sa tin la el mi-am dat seama prin martie .
L-am vazut de cateva ori la liceu ...Cret,inalt i se citea veselia pe fata..
Mi-a zambit de cateva ori si gata :">...
Apoi am aflat ca avea prietena ...a fost un chin nu mai vorbeam aproape deloc .Ba mai mult ne certam din orice.
Nu a tinut mult relatia lor o luna fara o zi :-)...apoi totul a revenit la normal .Vorbeam iar pe mess ca inainte..

Va mai plictisesc si alta data :*

Un comentariu: